Hanako:

duch ze szkolnej toalety

Tytuł oryginalny:
Jibaku shounen Hanako-kun
Autor:
Aida Iro
Tłumacz:
Harasimiuk-Latoś Justyna
Wydawca:
Wydawnictwo Studio JG (2021-2023)
Wydane w seriach:
AidaIro
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Więcej informacji...

Od wydarzeń związanych z Trzecią Szkolną Tajemnicą - Piekłem Luster - minęło kilka dni, lecz Ko wciąż wydaje się przygnębiony. Aby poprawić chłopakowi nastrój, Nene i Hanako zabierają go na letni festyn z okazji Tanabaty... ale na granicy wymiarów. Cała trójka bawi się świetnie, jednak na skutek niefortunnego wypadku Nene trafia do przeszłości oddalonej o pięćdziesiąt lat! Kogo tam spotka?! Zapraszam do lektury ósmego tomu opowieści o przeznaczeniu i szkolnych tajemnicach!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Aida Iro
Tłumacz:Harasimiuk-Latoś Justyna
Wydawca:Wydawnictwo Studio JG (2021-2023)
Serie wydawnicze:AidaIro
ISBN:978-83-8001-779-5 978-83-8001-811-2 978-83-8001-863-1 978-83-8257-085-4 978-83-8257-150-9
Autotagi:druk ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo