Incognito

Autor:
Paulina Świst
Wydawcy:
Wydawnictwo Akurat (2023)
Legimi (2023)
Wydawnictwo Akurat - Muza (2023)
Muza SA
ISBN:
978-83-2871-543-1, 978-83-287-2942-1
978-83-287-2943-8, 978-83-287-2944-5
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza
4.4 (8 głosów)

Nieuchwytny seryjny morderca… Przynajmniej do chwili, kiedy pojawi się świadek incognito.

Artur Cienowski i Anka Sawicka znają się od lat. Choć prokurator rejonowy i dziennikarka śledcza nieczęsto stoją po tej samej stronie barykady, to akurat oni zawsze mogą na siebie liczyć. Już niedługo przyjdzie im się o tym dobitnie przekonać.

Jak schwytać mordercę, który doskonale zna wszystkie twoje tajemnice? Który podąża za tobą jak cień, a chwilami wydaje się nawet być krok przed tobą? A co, jeśli na dokładkę z niektórymi osobami prowadzącymi śledztwo wiąże cię coś więcej niż tylko profesjonalna solidarność, sympatia albo przyjaźń? Znaków zapytania jest wiele, odpowiedź może być tylko jedna. Całkowicie oczywista i właśnie dlatego kompletnie nieoczekiwana.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Uwielbiam to poczucie humoru.
  • Jestem dość zaskoczona tą książką. Dotychczasowe książki pani Świst które czytałam zawierały sporo scen erotycznych a w "Incognito".... ani jednej! Ale jest to zaskoczenie zdecydowanie na plus - książka jest bardziej nakierowana w stronę kryminału niż romansu, chociaż czuć w powietrzu chemię i napięcie pomiędzy bohaterami, co jeszcze bardziej podkręca atmosferę.
  • Jak zwykle Paulina Świst stanęła na wysokości zadania. Już można kupić II część tej książki. Chociaż język jak to u autorki bywa nie zawsze jest grzeczny, to dialogi jak zwykle bardzo inteligentne. Akcja jak zwykle rozgrywa się w środowisku prawniczym.
  • "Incognito" to świetna i bardzo wciągająca książka. Nie było czasu na nudę, bo cały czas coś się działo. Były momenty mroczne, a także takie, w których nie dało się powstrzymać śmiechu. Świetna fabuła, ciekawi bohaterowie, ostry język, mocne i śmieszne dialogi, zwroty akcji, morderstwa, śledztwo, zaskakujące zakończenie, krótkie rozdziały - to wszystko sprawia, że książkę czyta się z ciekawością i błyskawicznie. Oczywiście zakończenie pozostawiło niedosyt i wiele znaków zapytania. I dlatego nie mogę się doczekać kolejnej części. To było moje pierwsze spotkanie z autorką, ale napewno nie ostatnie. Mnie książka się podobała i polecam.🥰
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo