Pomysłowy Dobromir:

jak to działa?

Inne tytuły:
Centrum Edukacji Dziecięcej
Autor:
Jolanta Pol
Ilustracje:
Marta Kurczewska
Wydawcy:
Publicat (2008-2013)
Papilon Publicat S. A (2010)
Papilon (2007-2008)
Wydane w seriach:
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-245-2277-4, 978-83-245-6530-6
978-83-60709-77-1, 978-83-245-6503-6
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
4.0

Jak zbudować poduszkowiec? Jak działa kompas? Dlaczego latawiec fruwa? Kto wymyślił bumerang? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udzieli Ci sam Pomysłowy Dobromir. A kolorowe ilustracje krok po kroku poinstruują, jak przeprowadzić eksperyment lub też zbudować prostą konstrukcję. Ta książka: - wprowadzi Twoje dziecko w interesujący świat fizyki i chemii, - w przystępny sposób wyjaśni dlaczego coś się dzieje, - to doskonała inspiracja dla rodziców, którzy poszukują ciekawych pomysłów na zabawy dla swoich dzieci.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Centrum Edukacji Dziecięcej Pomysłowy Dobromir uczy
Autor:Jolanta Pol
Ilustracje:Marta Kurczewska
Wydawcy:Publicat (2008-2013) Papilon Publicat S. A (2010) Papilon (2007-2008)
Serie wydawnicze:CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:978-83-245-2277-4 978-83-245-6530-6 978-83-60709-77-1 978-83-245-6503-6
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje popularnonaukowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo