Przyroda w szkole podstawowej

Redakcja:
Grupa Cogito
Wydawca:
Wydawnictwo Olesiejuk (2018)
Wydane w seriach:
Szkolny Niezbędnik
ISBN:
978-83-274-7777-4
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

"Przyroda w szkole podstawowej" w obrazowy i prosty sposób omawia wybrane zagadnienia z tego przedmiotu. Każdy temat uzupełniony jest ciekawostkami, a także wzbogacony specjalnymi zadaniami i krzyżówkami pomagającymi uczniowi sprawdzić i utrwalić wiedzę. Seria Szkolny niezbędnik to zestaw 10 książek edukacyjnych, które w przystępny sposób porządkują wiedzę zdobytą w szkole podstawowej. To świetna pomoc przed klasówkami, kartkówkami i powtórkami. I dla ucznia, i dla rodzica! Do klasówek. Lepsza ocena? To jest proste! Korzystaj, jeśli masz 10-13 lat! Najlepsze korki w mieście :) /Nota wydawnicza/
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo