Pozytywne zachowanie

Tytuł oryginalny:
Positive behavior activities for kids
Inne tytuły:
50 zabaw i angażujących ćwiczeń, które pomogą dzieciom dokonywać dobrych wyborów w domu, szkole i otaczającym je świecie
ćwiczenia dla dzieci
Autor:
Stacy Spensley
Ilustracje:
Elżbieta Śmietanka-Combik
Tłumaczenie:
Magdalena Kuc
Marzenna Rączkowska
Wydawcy:
ToTamto (2023)
Wydawnictwo Czarna Owca
ISBN:
978-83-8252-196-2
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...

Wspieraj pozytywne zachowanie poprzez angażujące ćwiczenia! Dzieci często mają kłopoty z zachowaniem, a to dlatego, że brakuje im narzędzi, aby poradzić sobie z silnymi emocjami. Ta książka to zbiór kilkudziesięciu zadań, dzięki którym dzieci nauczą się nazywać uczucia czy rozwijać empatię oraz dowiedzą się, jak zachowywać spokój. Proste ćwiczenia i aktywności, takie jak budowanie fortów uczuć, robienie kojących wiatraczków czy oddychanie jak smoki, będą miały pozytywny wpływ na dzieci. Książka stworzona tak, by przykuć uwagę dzieci. Charakteryzuje się m.in. różnorodnością zadań (rysowanie, pisanie, gry, zabawy ruchowe, projekty artystyczne, prace manualne i twórcze ćwiczenia), samodzielną nauką (zadania z instrukcjami krok po kroku, z użyciem prostych materiałów, z niewielką pomocą dorosłych lub bez niej) oraz kolorowymi i urokliwymi rysunkami ułatwiającymi zrozumienie zadań. Oto ciekawe i skuteczne sposoby, które pomogą dzieciom budować pozytywne zachowanie na co dzień. Książka dla dzieci w wieku 3+ Stacy Spensley – trenerka, pisarka, podcasterka i nauczycielka. W swojej pracy skupia się na pomaganiu rodzicom w rozwoju i dbaniu o siebie. Założycielka Semi-CrunchyMama® – projektu wspierającego rodziców – gdzie uczy ich pewniej podejmować decyzje w różnych sprawach czy rozmawiać z dziećmi na bardziej wymagające tematy jak sprawiedliwość społeczna, inkluzywność czy bezstronność.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:50 zabaw i angażujących ćwiczeń, które pomogą dzieciom dokonywać dobrych wyborów w domu, szkole i otaczającym je świecie ćwiczenia dla dzieci 50 fun and engaging exercises to help kids make good choices at home, at school, and beyond,
Autor:Stacy Spensley
Ilustracje:Elżbieta Śmietanka-Combik
Tłumaczenie:Magdalena Kuc Marzenna Rączkowska
Wydawcy:ToTamto (2023) Wydawnictwo Czarna Owca
ISBN:978-83-8252-196-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo