Umiejętności społeczne

Tytuł oryginalny:
Social skills activities for kids
Inne tytuły:
50 zabawnych ćwiczeń, dotyczących przyjaźni, prowadzenia rozmów i rozumienia reguł społecznych
trening dla dzieci
Autor:
Natasha Daniels
Ilustracje:
Sarah Rebar
Tłumacz:
Emilia Skowrońska
Wydawca:
Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia (2021-2023)
ISBN:
978-83-8080-397-8, 978-83-8309-324-6
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
publikacje dydaktyczne
Więcej informacji...

UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE. TRENING DLA DZIECI. 50 ZABAWNYCH ĆWICZEŃ DOTYCZĄCYCH PRZYJAŹNI, PROWADZENIA ROZMÓW I ROZUMIENIA REGUŁ SPOŁECZNYCH – HARMONIA – DANIELS NATASHA Co robić, a czego się wystrzegać, by zdobyć przyjaciół i ich nie stracić? Jak odszyfrować wskazówki związane z mową ciała? Jak najlepiej podtrzymać rozmowę? Podobnie jak tabliczka mnożenia umiejętności społeczne nie są wrodzone – każde dziecko musi się ich nauczyć. Na szczęście 50 ćwiczeń zawartych w tej książce sprawi, że zdobywanie umiejętności społecznych stanie się łatwe i przyjemne! Książka Umiejętności społeczne. Trening dla dzieci pomoże chłopcom i dziewczynkom w wieku od 6 do 10 lat nabrać pewności siebie i odnaleźć się w sytuacjach społecznych w domu, szkole oraz innych miejscach. Dzięki ciekawym i zabawnym ćwiczeniom dzieci zdobędą nowe supermoce – między innymi nauczą się zręcznie utrzymywać „piłkę konwersacyjną” w grze, osiągać kompromis, a także przestrzegać zasad dobrego zachowania przy stole. [eduksiegarnia.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:50 zabawnych ćwiczeń, dotyczących przyjaźni, prowadzenia rozmów i rozumienia reguł społecznych trening dla dzieci Pięćdziesiąt zabawnych ćwiczeń, dotyczących przyjaźni, prowadzenia rozmów i rozumienia reguł społecznych
Autor:Natasha Daniels
Ilustracje:Sarah Rebar
Tłumacz:Emilia Skowrońska
Wydawca:Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia (2021-2023)
ISBN:978-83-8080-397-8 978-83-8309-324-6
Autotagi:druk elementy biograficzne książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo