Zagrożona

Autor:
Drake J.L.
Tłumacz:
Emilia Niedzieska
Wydawcy:
NieZwykłe Zagraniczne (2023)
Legimi (2023)
Wydane w seriach:
Broken Trilogy
ISBN:
978-83-8320-442-0, 978-83-8320-556-4
978-83-8320-557-1
Autotagi:
audiobooki
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza
5.0

Trzeci i ostatni tom „Broken Trilogy”!

Savannah przejmuje kontrolę…

Savannah Miller próbuje zbudować życie na nowo i zrozumieć, kim naprawdę jest. Jednak przeszłość nadal nie daje za wygraną, podgryzając ją jak wściekły pies i nie pozwalając iść naprzód.

Jednak mimo przeciwności dziewczyna powoli odbudowuje pewność siebie, mając obok mężczyznę, który ją kocha i chce dowieść, jak silna jest jego miłość.

Wkrótce oboje zrozumieją, że ich szczęśliwa przyszłość wciąż znajduje się poza zasięgiem. Są ludzie, którzy zrobią wszystko, żeby skrzywdzić tę dwójkę i nie pozwolić im zapomnieć o przeszłości. Opis pochodzi od wydawcy.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Trzeci tom mimo niewielkiej ilości stron dorównuje poziomem swoim poprzedniczkom. Zmienia się jedynie motyw przewodni, ponieważ więcej mamy tutaj beztroski i nadziei na lepsze jutro. We wcześniejszych częściach autorka od razu rzucała nas na głęboką wodę, tutaj zło jest ukryte i wyskakuje w odpowiednim momencie, ale wciąż jednocześnie dyktuje tempo akcji i nie daje wytchnienia bohaterom. Pojawia się więc sporo emocji, poczucia, że finał wcale nie musi dobrze się zakończyć oraz dobrej zabawy w towarzystwie ciekawie skrojonej akcji.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo