Repetytorium

Inne tytuły:
gramatyka, ortografia, interpunkcja
klasy 7-8
Autor:
Katarzyna Zioła-Zemczak
Wydawcy:
Wiedza (2021)
Books
ISBN:
978-83-66969-37-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe
Źródło opisu: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnowie - Katalog zbiorów
Więcej informacji...

Repetytorium. Gramatyka, ortografia, interpunkcja to kompendium wiedzy z zakresu języka polskiego na poziomie szkoły podstawowej. Aby usystematyzować obszerną wiedzę i ułatwić poruszanie się po publikacji, repetytorium podzielono na pięć działów tematycznych: gramatykę, ortografię i interpunkcję, retorykę, komunikację językową, stylistykę...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:gramatyka, ortografia, interpunkcja klasy 7-8 szkoła podstawowa
Autor:Katarzyna Zioła-Zemczak
Wydawcy:Wiedza (2021) Books
ISBN:978-83-66969-37-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo