Dyslektyczne ucho

Inne tytuły:
zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksją
książka dla nauczyciela
Autor:
Elżbieta Szymankiewicz
Ilustracje:
Agata Półtorak
Wydawca:
Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia (2009-2022)
Wydane w seriach:
W trosce o harmonijny rozwój dzieci...
ISBN:
978-83-7134-320-9, 978-83-7134-321-6
978-83-8309-171-6
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...

Niniejsza publikacja składa się z zeszytu ćwiczeń przeznaczonego dla nauczyciela oraz książki dla ucznia dostępnej w sprzedaży jako osobna pozycja. Zawiera ćwiczenia stymulujące rozwój percepcji słuchowej i funkcji językowych. Wykonując zadania, uczeń pracuje na słowach lub pseudosłowach oraz ćwiczy pamięć słuchową. Wiele ćwiczeń wykonuje tylko ustnie. Część poleceń kojarzy się ze znanymi zabawami, np. gra memory, łączenie kropek tworzących rysunek. W ostatnim rozdziale znajdują się opisy zabaw grupowych. Zadaniem dziecka jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne, powinien je najpierw zapisać.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksją książka dla nauczyciela zeszyt ćwiczeń dla ucznia
Autor:Elżbieta Szymankiewicz
Ilustracje:Agata Półtorak
Wydawca:Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia (2009-2022)
Serie wydawnicze:W trosce o harmonijny rozwój dzieci...
ISBN:978-83-7134-320-9 978-83-7134-321-6 978-83-8309-171-6
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 24 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo