Pola w lesie

Autor:
Gabriela Rzepecka-Weiss
Ilustracje:
Magdalena Kozieł-Nowak
Wyd. w latach:
2022 - 2022
ISBN:
978-83-8141-483-8
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
opowiadania
proza
rodzina
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Pola zna już zasady odpowiedniego zachowania w lesie: 1. Nie śmiecimy, nie niszczymy, nie palimy, nie krzyczymy! 2. Gdy na zwierzę się natkniemy, cicho się wy-co-fu-je-my. 3. Leśnych zwierząt nie karmimy, bo im jeszcze zqaszkodzimy! 4. Choć się nawet pięknym wyda, nie dotykaj sama grzyba! 5. Mamy, taty się radzimy, nim do buzi coś włozymy. 6. Nie biegamy w lesie sami! Zawsze tylko z rodziacami! 7. Dokładanie sprawdzamy, czy kleszcza nie mamy. Pola wybiera się wraz z rodzicami na wycieczkę do lasu. Dziewczynka dowiaduje się, że w lesie należy zachowywać się tak, aby nie uprzykrzać życia jego mieszkańcom, ale czy zastosuje się do wszystkich reguł?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Gabriela Rzepecka-Weiss
Ilustracje:Magdalena Kozieł-Nowak
Wydawcy:Wydawnictwo Juka-91 (2022) Dwukropek (2022) Dwukropek - Wydawnictwo Juka-91 (2022) Grupa Edukacyjna Grupa MAC
ISBN:978-83-8141-483-8
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza rodzina zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 4 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo