Gry i zabawy (nie tylko) mindfulness:

50 ćwiczeń, aby być uważnym, poprawić koncentrację, kochać siebie bardziej i zrozumieć swoje emocje

Tytuł oryginalny:
Mindful games for kids
50 fun activities to stay present, improve concentration, and understand emotions,
Inne tytuły:
Pięćdziesiąt ćwiczeń, aby być uważnym, poprawić koncentrację, kochać siebie bardziej i zrozumieć swoje emocje
Autor:
Kristina Marcelli-Sargent
Tłumaczenie:
Urszula Ruzik-Kulińska
Kelsey Buzzell
Ilustracje:
Kelsey Buzzell
Wydawca:
Wydawnictwo Lévyz (2020-2022)
ISBN:
978-83-66633-18-6
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...

Cukiereczek wśród książek. W dodatku z "witaminami". Bo czy nie byłoby cudownie poczuć się silnie, pewnie i bezpiecznie? Odpocząć od zmartwień i się wyciszyć? A wszystko to osiągnąć poprzez... gry! Mindfulness zazwyczaj kojarzy się z byciem obecnym tu i teraz. Ta książka ma o wiele więcej. Otworzy cię na nowe doświadczenia psychologiczne i nauczy bezcennych umiejętności. Jest bajeczna - za jej sprawą poczujesz się miękki i delikatny jak płatek śniegu, silny i odważny jak lew. A w dodatku, będziesz się dobrze bawić: użyjesz magicznego zmieniacza myśli i pobawisz się w chowanego. Poznasz takie gry jak: Detektyw zmysłów, Bezpieczne miejsce w mojej dłoni, Rentgen do badania myśli, Oddech pszczółki, Mrówki zazdrości, Moje bezpieczne wybory, Myśli głodnego dinozaura, i wiele, wiele innych! Możesz grać samodzielnie lub z innymi. Wracaj do książki, kiedy tylko jej potrzebujesz. Daj się porwać do świata HARMONII I SPOKOJU! To nie jest książka dla niegrzecznych dzieci. To książka dla każdego, kto chce zadbać o umysł i serce, dobrze się przy tym bawiąc. Dla DZIECI, RODZICÓW, SPECJALISTÓW: książka zawiera 50 ćwiczeń opartych na zasadach III fali terapii-poznawczo-behawioralnej, w tym mindfulness. Wszystkie gry zostały opracowane przez certyfikowaną terapeutkę. Jest WYJĄTKOWA dzięki CIEPŁYM I SUBTELNYM ilustracjom @ladykbuzz. Niektóre ilustracje zajmują nawet całą kartkę. Możesz je wyciąć i wykorzystać jako relaksujący obrazek.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Pięćdziesiąt ćwiczeń, aby być uważnym, poprawić koncentrację, kochać siebie bardziej i zrozumieć swoje emocje 50 fun activities to stay present, improve concentration, and understand emotions,
Autor:Kristina Marcelli-Sargent
Tłumaczenie:Urszula Ruzik-Kulińska Kelsey Buzzell
Ilustracje:Kelsey Buzzell
Wydawca:Wydawnictwo Lévyz (2020-2022)
ISBN:978-83-66633-18-6
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo