Marketing:

analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola

Tytuł oryginalny:
Marketing management
analysis, planning, implementation and control,
Autor:
Philip Kotler ...
Redakcja:
Marek Belka
Wyd. w latach:
1994 - 2013
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...

Publikację podręcznika prof. Philipa Kotlera w języku polskim należy przyjąć z radością i aprobatą. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że prace prof. Kotlera wywarły największy wpływ, w skali światowej, na rozwój marketingu i jego miejsce w zarządzaniu. Jest to najczęściej cytowany autor z tej dziedziny. Co więcej, jego dzieła miały istotne znaczenie dla pragmatycznej strony marketingu wykraczając poza mury uniwersytetów. Nie kwestionując wpływu podręcznika na rozwój piśmiennictwa i praktyki marketingu w Stanach Zjednoczonych, warto podkreślić, że oddziaływanie to jest jeszcze większe w innych krajach. Nawet w Polsce, przed okresem transformacji, raczkująca literatura marketingowa czerpała inspiracje z prac Philipa Kotlera. Jego wpływ jest wyraźny w publikowanych u nas książkach i prowadzonych zajęciach dydaktycznych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 2 min): • https://www.youtube.com/watch?v=XmYxjWae1Qw • Lub do przeczytania: • https://pandunia.pl/marketing-recenzja-ksiazki-philip-kotler/
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:analysis, planning, implementation and control, Marketing lateralny Marketing 3.0 analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Autorzy:Philip Kotler Fernando Trias de Bes
Redakcja:Marek Belka
Tłumaczenie:Michał Potkański Janusz Dziwota
Wydawcy:Legimi (2013) MT Biznes (2013) REBIS (2003-2005) Polskie Wydaw. Ekonomiczne (2004) Wydawnictwo FELBERG SJA (1994-2004) Wydawnictwo Gabether Spółka (2000) Gebethner i Ska (1994-1999) Wydaw. Gebethner i Spółka (1994-1999) Gebetner i Spółka (1994)
ISBN:83-208-1537-1 83-7301-577-9 83-85205-42-X 978-83-7301-532-6 978-83-7746-187-7 978-83-911465-3-8 93-911465-3-7
Autotagi:biznes dokumenty elektroniczne druk e-booki książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje naukowe skrypty szkoły wyższe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 39 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo