Kocham cię, mamo!

Tytuł oryginalny:
Mummy I love you
Autorzy:
Rhea Gaughan
Alice-May Bermingham
Tom Moore
Denise Hughes
Tłumacz:
Katarzyna Grzyb
Wydawcy:
Harperkids (2022)
HarperCollins Polska
Wydane w seriach:
Akademia Mądrego Dziecka
Akademia Mądrego Dziecka. Mój Świat
ISBN:
978-83-276-6335-1
Autotagi:
druk
gry i zabawki
książki
poezja
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - Katalog centralny
5.0

Mój Świat to nowa seria Akademii Mądrego Dziecka, która uczy dzieci codziennych czynności oraz uwrażliwia i pokazuje świat. Książeczki zawierają ruchome elementy, dzięki którym czytelnik ćwiczy małą motorykę. Grube kartonowe strony oraz bezpieczne zaokrąglone rogi pozwolą dziecku wygodnie przeglądać książkę. „Kocham cię, mamo” to przepięknie zilustrowana książeczka pokazująca niesamowitą więź pomiędzy mamą a dzieckiem. To pełna ciepła wierszowana opowieść o uczuciach, której towarzyszą barwne ilustracje przedstawiające małe zwierzątka z mamami. Czytelnik dowiaduje się, jak zwierzęta opiekują się młodymi i jak spędzają one wspólnie czas:, na przykład mały leniwiec śpi na brzuszku mamy, zwisając z gałęzi, a mały kangur przytula się do mamy w torbie na brzuszku [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna, ciepła książka z ładnymi ilustracjami i pięknym tekstem
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo