Pieski w parku

Autorzy:
Iwona Tys
Joanna Depa
Wydawca:
Wydawnictwo Klasa (2022)
Wydane w seriach:
Czytamy Sylabami
Czytamy Sylabami, Poziom 1
ISBN:
978-83-963600-2-1
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
zbiory opowiadań

"Pieski w parku" to druga część serii Czytamy sylabami. W tej książeczce wyprawa z psem na spacer do parku jest okazją do zapoznania dzieci z różnorodnymi rasami psów. Dzieci spotkają tu nie tylko te bardzo popularne rasy, ale i takie mniej znane, które zadziwiają swoim wyglądem. Seria książeczek "czytamy sylabami" zawiera proste opowiadania, w których każdy wyraz podzielony jest na dwukolorowe sylaby. Książeczki te służą nie tylko do nauki czytania metodą sylabową. Każda część uczy czegoś nowego. Seria podzielona jest na 2 poziomy. Ten sam temat poruszany jest zawsze w obydwu poziomach. Poziom 1 Przeznaczony jest dla dzieci przedszkolnych. Wszystkie teksty zbudowane są tylko z 24 liter. Mimo takiego ograniczenia, autorka doskonale potrafiła przekazać najmłodszym czytelnikom wiele ciekawych informacji. Poziom 2 Przeznaczony jest dla dzieci, które znają już wszystkie litery polskiego alfabetu. Książeczki zachęcają do czytania nie tylko dwukolorowymi sylabami, ale i ciekawą tematyką oraz pięknymi, kolorowymi ilustracjami. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo