Bracia Di Caro

Inne tytuły:
Bracia di Caro T.1
Autor:
Kinga Litkowiec
Wydawcy:
Wydawnictwo Akurat (2022)
Muza SA
Wydane w seriach:
Grzeszne Książki
ISBN:
978-83-287-2023-7, 978-83-287-20723-7
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
powieści
proza
4.0 (2 głosy)

Moje życie skończyło się w dniu, w którym straciłam rodzinę. Chciałam umrzeć, żeby nie czuć bólu, jaki towarzyszył mi codziennie. Kiedy wreszcie odważyłam się na ten krok, zjawił się on - Marco Di Caro. Mężczyzna, który postanowił mnie uratować. Był tajemnicą, którą zapragnęłam odkryć, a kiedy poznałam jego sekret, chciałam cofnąć czas. Po poznaniu jego brata mój świat wywrócił się do góry nogami. Nic nie było oczywiste. Nic nie było bezpieczne Nic nie było normalne. Nie wiedziałam jednak, że najgorsze jeszcze przede mną. Nazywam się Kylie Scott, jestem marionetką w rękach dwóch niebezpiecznych mężczyzn. Mój los został określony lata temu, a ja nie mogę uciec. Kylie Scott jest marionetką w rękach dwóch niebezpiecznych mężczyzn. Jej los został przesądzony wiele lat temu. Była pewna, że w dniu, w którym straciła całą rodzinę, jej życie dobiegło końca. Chciała umrzeć, ale właśnie wtedy pojawił się on: Marco di Caro. Człowiek, który postanowił ją uratować. Był tajemnicą, którą postanowiła odkryć, a kiedy jej się to udało, zapragnęła cofnąć czas.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Głupawa fabuła. Treść można by zmieścić na dwóch stronach. Jak już ma nic innego pod ręką, to można przeczytać.
  • Książka „Bracia Di Caro” to pierwszy tom serii o tym samym tytule. • To romans mafijny, więc nie jest to również lektura dla każdego. • Przez 90% książki jest dziwnie i nudno. Dużo niepotrzebnych opisów, takich "zapchajdziur", które w pewnych fragmentach można by pominąć. Główna bohaterka jest dość głupia, naiwna i infantylna. Mam wrażenie, że nie ma swojego mózgu, powinien to być poradnik dla młodych dziewczyn "Jak nie powinny być traktowane przez facetów i jak nie powinny myśleć i się zachowywać". W ogóle nie polubiłam głównych bohaterów. • Natomiast samo zakończenie jest bardzo intrygujące, to taka "wisienka na torcie", dlatego postanowiłam przeczytać drugą część, żeby dowiedzieć się o co w tym wszystkim chodzi. • Czyta się bardzo szybko.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo