Dobble

Autorzy:
Denis Blanchot
Igor Polouchine
Guillaume Gille-Naves
Jacques Cottereau ...
Wydawcy:
Access (2022)
Rebel Centrum Gier (2012-2021)
Asmodee (2016)
Asmode Group
Wydane w seriach:
Access+
Polskie Gry Planszowe
Star Wars
Gwiezdne Wojny
ISBN:
3558380010500
Autotagi:
druk
gry planszowe
książki
obiekty trójwymiarowe
Więcej informacji...
5.0 (3 głosy)

Dobble Access+ to zupełnie nowa wersja popularnej na całym świecie gry, w której liczą się spostrzegawczość i refleks. Dzięki większym kartom i symbolom każdy może wziąć udział w wyzwaniu! Znajdź symbol łączący Twoją kartę z kartą na środku stołu, zanim zrobią to pozostali gracze. To doskonały sposób na ćwiczenie skupienia i spostrzegawczości przy świetnej zabawie. Dodatkowo gra rozwija pamięć i przetwarzanie wizualno-przestrzenne, pozwala też lepiej zarządzać emocjami. Czym jest Access+? To seria gier przetestowanych i zatwierdzonych przez ekspertów w dziedzinach zdrowia i rekreacji. Zawiera tytuły znane ze swojej wartości edukacyjnej, dostosowane pod względem elementów i zasad, by były dostępne dla każdego i łatwe do zrozumienia. Gry Access+ stymulują wiele funkcji poznawczych i zachęcają do interakcji społecznych w bezpiecznym, przyjaznym otoczeniu. Co wyróżnia tę wersję Dobble? Powiększone karty i większe, wyraźne symbole sprawiają, że gra jest jeszcze bardziej uniwersalna – można ją wykorzystać w pracy z osobami z trudnościami motorycznymi lub wzrokowymi. Dzięki trzem poziomom trudności grę można w pełni dostosować do możliwości graczy, a także podnosić poprzeczkę, gdy zajdzie taka potrzeba. W instrukcji znajdziesz dodatkowe materiały w postaci wypowiedzi ekspertów: psychiatrów i pedagogów, a także omówienie konkretnych funkcji poznawczych, które rozwija zabawa z Dobble Access+.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Uwielbiam gry, które wymagają ode mnie skupienia, uwagi, ale rewanżują się dobrą zabawą, którą można powtarzać wielokrotnie bez znudzenia. Na pewno do tego typu gier należy ta, którą poznałam kilka lat temu i nie mogłam uwierzyć, jaka jest prosta, a jednocześnie wciągająca. Chodzi oczywiście o Dobble. • Dobble to popularna gra na spostrzegawczość. W metalowym pudełku znajduje się 55 kart z rysunkami. Każda karta posiada jeden wspólny symbol z innymi kartami, dzięki czemu można połączyć je w pary. Jest kilka wariantów rozegrania partyjki w Dobble, najpopularniejsze są chyba te związane z pozbywaniem się kart, które mamy w dłoni, lub zbieraniem ich z kupki. W obu przypadkach musimy spojrzeć na kartę, którą trzymamy, i dopasować jeden z obrazków do tego na stosiku. • Dobble to świetna gra, która pomaga w treningu spostrzegawczości. Symbole na kartach nie są ułożone identycznie, różnią się też wielkością czy kierunkiem wydruku, dlatego czasem dłuższą chwilę zajmuje dopasowanie odpowiednich obrazków do siebie. Dodatkowo poza spostrzegawczością ćwiczy się refleks, ponieważ inni gracze też chcą wygrać, dlatego trzeba jak najszybciej znaleźć dopasowanie i pozbyć się swojej karty albo w drugiej wersji gry – zgarnąć jedną ze stosu. Ciekawe też, że im dłużej się gra, tym szybciej przychodzi połączenie rysunków z kart. • Plusem gry na pewno są proste zasady. Zarówno starsi, jak i młodsi mogą w nią zagrać i porywalizować między sobą, a każdy załapie zasady już kilka sekund. Także wykonanie zasługuje na uwagę. Karty są kolorowe, niewielkie, mieszczą się w małym metalowym pudełku, dlatego można je spakować do torebki czy plecaka i zabrać ze sobą wszędzie. • W Dobble można grać wielokrotnie i się nie znudzić. Rywalizacja między zawodnikami aż wisi w powietrzu, mimo że każdy patrzy jedynie na swoje ręce, szukając odpowiednich symboli. To gra dla dużych i małych, niezależnie od wieku. Zdecydowanie jedna z tych gier, z którymi warto spędzić rodzinne popołudnie.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:[kids]
Autorzy:Denis Blanchot Igor Polouchine Guillaume Gille-Naves Jacques Cottereau Jean-François Andreani Toussaint Benedetti Play Factory
Opracowanie:Denis Blanchot Igor Polouchine Guillaume Gille-Naves Jean-François Andreani Toussaint Benedetti
Wydawcy:Access (2022) Rebel Centrum Gier (2012-2021) Asmodee (2016) Asmode Group
Serie wydawnicze:Access+ Polskie Gry Planszowe Star Wars Gwiezdne Wojny
ISBN:3558380010500
Autotagi:druk grafika gry gry i zabawki gry komputerowe gry planszowe ikonografia książki literatura obiekty trójwymiarowe oprogramowanie zabawki zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 61 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo