Dzieci gotują słodkości:

30 przepisów

Ilustracje:
Katarzyna Śliwińska
Opracowanie:
Agnieszka Górska
Autor:
Agnieszka Górska
Wydawca:
Wydawnictwo Demart (2021-2023)
ISBN:
978-83-7912-443-5, 978-83-7912-618-7
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poradniki i przewodniki

Lubicie słodycze? Oto książka pełna receptur słodkich przyjemności. Ciasta, torty, serniki, desery i inne łakocie. Łatwiejsze - dla nowicjusza, który pierwszy raz wiąże fartuch kuchenny i nie odróżnia wałka od trzepaczki, i takie dla prawdziwych mistrzów - co lubią wyzwania. Przepisy zostały opracowane tak, by ich wykonanie sprawiało radość. Zawierają opisy czynności, krok po kroku oraz apetyczne zdjęcia, dzięki którym możecie samodzielnie stworzyć słodkie arcydzieła. W książce znajdziecie też Przepis na sukces, żeby łatwiej było Wam oswoić kuchnię i Zaradnik, który pomoże pokonać kulinarne przeszkody. Z taką pomocą niejedno Wam się upiecze. A w nagrodę czeka na Was wylizywanie garnuszków po polewie czekoladowej, podjadanie kolorowej posypki i podskubywanie kruszonki. Dla każdego coś słodkiego.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo