Diabli taniec

Autor:
Emilia Szelest
Wydawcy:
Wydawnictwo Kobiece Łukasz Kierus (2021)
Niegrzeczne Książki (2021)
Niegrzeczne Książki - Wydawnictwo Kobiece Łukasz Kierus (2021)
Wydane w seriach:
Bieszczadzkie demony
ISBN:
978-83-66967-48-9
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
4.3 (9 głosów)

W Bieszczadach tajemnice nigdy się nie kończą. Tym razem młoda prokurator i były śledczy będą musieli zmierzyć się ze sprawą, w której ktoś bardzo się stara ukryć prawdziwe motywy. Podczas festiwalu muzycznego ginie kilkoro młodych ludzi. To rytualne samobójstwo czy masowe morderstwo? Magda będzie musiała dojść do prawdy, tym razem jednak na własną rękę. Damian wyjeżdża bowiem do Krakowa, aby pomóc dawnym kolegom z policji i ponownie przeniknąć do przestępczego półświatka, o którym tak bardzo chciał zapomnieć.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo intrygująca kontynuacja serii bieszczadzkiej. Magda z pomocą Damiana próbuje rozwiązać zagadkę śmierci pięciorga ludzi. Czy to było morderstwo czy samobójstwo? Gdzie w tym wszystkim podziewa się Błażej - chłopak Magdy? • Jest to naprawdę dobra książka od której ciężko się oderwać. Na końcu pozostaje wiele nierozwiązanych zagadek, dlatego koniecznie trzeba sięgnąć po trzecią część!
  • Noo jak zwykle się nie zawiodłam. • Czy Antos znów wywoła wilka z lasu? • Jutrzenka i Mrok, te nazwy idealnie pasują do Madzi i Damiana. • Czy w końcu przekonają się, że nie mogą bez siebie być? W końcu nie ma mroku bez jutrzenki. • No i ten koniec! Autorka wie jak zakończyć by chciało się więcej. Ja już chcę ! • A nawiązanie do Trachmana i Kardasz, jeszcze bardziej mnie nakręciło :)
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo