Rok w lesie:

Wiewiórka

Autor:
Katarzyna Piętka
Ilustracje:
Emilia Dziubak
Wydawca:
Nasza Księgarnia (2021)
Wydane w seriach:
Rok w Lesie dla Najmłodszych
ISBN:
978-83-10-13639-8, 978-83-10-14178-1
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
4.0

Niespodzianka dla najmłodszych fanów bestsellerowego „Roku w lesie”! Przedstawiamy serię kartonowych książeczek o ulubionych zwierzęcych bohaterach. Witamy w lesie! Dziś poznacie wiewiórkę. Dowiecie się, do czego przydaje się jej puszysty ogon, co je, jakie ma zwyczaje i co potrafi robić. Zapraszamy do wspólnej zabawy. Trzeba będzie między innymi wiewiórkę obudzić, pomóc jej w poszukiwaniu jedzenia czy schować się przed deszczem. Książeczki w serii „Rok w lesie” poszerzają wiedzę najmłodszych na temat leśnych zwierząt, pobudzają wyobraźnię i rozwijają spostrzegawczość oraz zdolność logicznego myślenia. [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna seria dla najmłodszych. Na plus solidne wykonanie, mały format i zachęcanie dzieci do aktywnego czytania. Ta o borsuka naszemu dziecku się bardziej podobała
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo