Rok w lesie:

Wiewiórka

Autor:
Katarzyna Piętka
Ilustracje:
Emilia Dziubak
Wydawca:
Nasza Księgarnia (2021)
Wydane w seriach:
dla najmłodszych
ISBN:
978-83-10-13639-8, 978-83-10-14178-1
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
4.0

Niespodzianka dla najmłodszych fanów bestsellerowego „Roku w lesie”! Przedstawiamy serię kartonowych książeczek o ulubionych zwierzęcych bohaterach. Witamy w lesie! Dziś poznacie wiewiórkę. Dowiecie się, do czego przydaje się jej puszysty ogon, co je, jakie ma zwyczaje i co potrafi robić. Zapraszamy do wspólnej zabawy. Trzeba będzie między innymi wiewiórkę obudzić, pomóc jej w poszukiwaniu jedzenia czy schować się przed deszczem. Książeczki w serii „Rok w lesie” poszerzają wiedzę najmłodszych na temat leśnych zwierząt, pobudzają wyobraźnię i rozwijają spostrzegawczość oraz zdolność logicznego myślenia. [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna seria dla najmłodszych. Na plus solidne wykonanie, mały format i zachęcanie dzieci do aktywnego czytania. Ta o borsuka naszemu dziecku się bardziej podobała
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo