Brum, brum i inne dźwięki na spacerze

Ilustracje:
Ewelina Kolk-Bańkowska
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2021)
Wydane w seriach:
Co Słychać?
ISBN:
978-83-8240-062-5, 978-83-824-0063-2
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
publikacje popularnonaukowe
4.0

„Co słychać” to seria książeczek dla najmłodszych o dźwiękach otoczenia, idealna do czytania i oglądania. Wspomaga rozwój mowy dziecka i rozbudza w nim ciekawość świata, uczy i bawi. „Poznawanie i utrwalanie dźwięków, a następnie naśladowanie ich to naturalny sposób porozumiewania się małego dziecka z otoczeniem. Dzięki temu maluchy ćwiczą aparat artykulacyjny i rozwijają funkcje mowy. W książeczkach z serii „Co słychać” znajdziemy samogłoski, sylaby i wyrażenia dźwiękonaśladowcze, które umożliwiają naukę i doskonalenie umiejętności porozumiewania się” - Ewelina Protasewicz, logopedka, pedagożka, animatorka kultury i ilustratorka książek dla dzieci.[www.zielonasowa.pl[.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Prosta i ładnie wydana książka dla najmłodszych. Idealne jako pierwsza książka
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo