Smerfetka jest takim samym Smerfem jak inne

Tytuł oryginalny:
Schtroumpfette est un Schtroumpf comme les autres
Ilustracje:
Antonello Dalena
Paolo Maddaleni
Opracowanie:
Diane Drory
Scenariusz:
Thierry Culliford
Falzar
Autorzy:
Thierry Culliford
Falzar
Diane Drory
Falzar Culliford
Tłumacz:
Maria Mosiewicz-Szrejter
Instytucja sprawcza:
Peyo (1928-1992)
Wydawca:
Wydawnictwo Egmont Polska (2021)
Wydane w seriach:
Klub Świata Komiksu
Smerfy i świat emocji
Smerfy i świat emocji - Falzar, Thierry Culliford
ISBN:
978-83-281-5955-6
Autotagi:
beletrystyka
druk
film i wideo
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki
4.5 (2 głosy)

Czwarta część serii o Smerfach, która ma pomagać najmłodszym czytelnikom w przezwyciężaniu wszelkiego rodzaju lęków i problemów. Każdy album jest uzupełniony zrozumiale napisanymi wskazówkami dla dzieci i ich rodziców, jak radzić sobie z kłopotami emocjonalnymi. Smerfetka jest jedyną dziewczyną w wiosce Smerfów. Chciałaby pomagać pracującym kolegom lub robić z nimi coś ciekawego, ale chłopcy jej nie potrzebują albo nie wierzą, że mogłaby im dorównać w jakiejś dziedzinie sportu... Wolą dawać Smerfetce kwiaty, ale ona ma już dość kwiatów! Żeby wreszcie móc robić coś innego niż zazwyczaj, wpada na zabawny pomysł. Jaki? Sami sprawdźcie! [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna seria książek o smerfach, która przybliża życie smerfów, ale także różne emocje i pokazuje jak sobie z nimi radzić
  • Fajna seria o Smerfach, która przy okazji przybliża dzieciom emocje
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo