Smerfetka jest takim samym Smerfem jak inne

Tytuł oryginalny:
Schtroumpfette est un Schtroumpf comme les autres
Ilustracje:
Antonello Dalena
Paolo Maddaleni
Opracowanie:
Diane Drory
Scenariusz:
Thierry Culliford
Falzar
Autorzy:
Thierry Culliford
Falzar
Diane Drory
Falzar Culliford
Tłumacz:
Maria Mosiewicz-Szrejter
Instytucja sprawcza:
Peyo (1928-1992)
Wydawca:
Wydawnictwo Egmont Polska (2021)
Wydane w seriach:
Klub Świata Komiksu
Smerfy i świat emocji
Smerfy i świat emocji - Falzar, Thierry Culliford
ISBN:
978-83-281-5955-6
Autotagi:
beletrystyka
druk
film i wideo
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki
4.5 (2 głosy)

Czwarta część serii o Smerfach, która ma pomagać najmłodszym czytelnikom w przezwyciężaniu wszelkiego rodzaju lęków i problemów. Każdy album jest uzupełniony zrozumiale napisanymi wskazówkami dla dzieci i ich rodziców, jak radzić sobie z kłopotami emocjonalnymi. Smerfetka jest jedyną dziewczyną w wiosce Smerfów. Chciałaby pomagać pracującym kolegom lub robić z nimi coś ciekawego, ale chłopcy jej nie potrzebują albo nie wierzą, że mogłaby im dorównać w jakiejś dziedzinie sportu... Wolą dawać Smerfetce kwiaty, ale ona ma już dość kwiatów! Żeby wreszcie móc robić coś innego niż zazwyczaj, wpada na zabawny pomysł. Jaki? Sami sprawdźcie! [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna seria książek o smerfach, która przybliża życie smerfów, ale także różne emocje i pokazuje jak sobie z nimi radzić
  • Fajna seria o Smerfach, która przy okazji przybliża dzieciom emocje
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo