Wywiadówka inaczej:

szkoła podstawowa

Redakcja:
Ewa Niezgoda
Wydawcy:
Fraszka Edukacyjna (2007)
Ministerstwo Edukacji Narodowej (2007)
Fraszka Edukacyjna Ministerstwo Edukacji Narodowej
Wydane w seriach:
Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga
ISBN:
978-83-88839-43-6
Autotagi:
druk
film i wideo
książki
podręczniki
poradniki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Narodowa - Katalog Główny

Publikacja niniejsza zawiera nagrodzone i wyróżnione scenariusze prowadzenia spotkań z rodzicami, powstałe w wyniku ogłoszonego przez MEN w listopadzie 2006 r. konkursu. Tematyka dotyczy zagadnień agresji, przemocy, różnego typu uzależnień wśród młodzieży, bezpieczeństwa dzieci w szkole i w domu. Propozycje są ciekawe, stanowią gotowy materiał do wykorzystania przez nauczycieli wychowawców w czasie spotkań z rodzicami.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo