Opowieści dla dzieci, które chcą uwierzyć w siebie:

35 historii o tym, jak pielęgnować poczucie własnej wartości

Tytuł oryginalny:
Cuentos para quererte mejor
35 historias para cultivar el jardín de la autosistema,
Inne tytuły:
Trzydzieści pięć historii o tym, jak pielęgnować poczucie własnej wartości
Autorzy:
Álex Rovira Celma
Francesc Miralles
Tłumacz:
Katarzyna Kozioł-Galvis
Ilustracje:
Raquel Díaz Reguera ...
Wydawcy:
ToTamto (2020-2024)
Wydawnictwo Czarna Owca (2020-2022)
ISBN:
978-83-8143-621-2, 978-83-8252-476-5
978-83-8252-494-9, 978-83-8382-088-0
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Poczucie wartości to potężne narzędzie pozwalające spokojnie iść przez życie. Oto 35 inspirujących opowiadań, które stanowią drogowskaz pokazujący dzieciom, jak być pewnymi siebie, niezależnymi i pełnymi szacunku dla siebie i innych. Historie uczą, jak pielęgnować poczucie wartości w sobie od najmłodszych lat. Dodatkowo pobudzają wyobraźnię i poczucie humoru, zwiększają wytrzymałość, miłość i akceptację dla samego siebie – takim, jakim się jest. Książka skierowana jest do dziewczynek i chłopców w każdym wieku. Dzięki niej staną się osobami, które umieją kochać innych, dlatego że nauczyły się kochać samych siebie. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Trzydzieści pięć historii o tym, jak pielęgnować poczucie własnej wartości 35 historias para cultivar el jardín de la autosistema,
Autorzy:Álex Rovira Celma Francesc Miralles
Tłumacz:Katarzyna Kozioł-Galvis
Ilustracje:Raquel Díaz Reguera Miguel Ángel Díaz
Wydawcy:ToTamto (2020-2024) Wydawnictwo Czarna Owca (2020-2022)
ISBN:978-83-8143-621-2 978-83-8252-476-5 978-83-8252-494-9 978-83-8382-088-0
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo