Lulu-świnka na medal

Autor:
Anna Paszkiewicz
Ilustracje:
Bartłomiej Kordowski
Wydawcy:
Wilga (2020-2024)
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2020-2024)
Grupa Wydawnicza Foksal (2020)
Wydane w seriach:
Książkożercy
poziom A
ISBN:
978-83-280-8446-9, 978-83-8387-247-6
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0 (2 głosy)

"Lulu - świnka na medal. Książkożercy. Poziom A" to książeczka z serii składającej się z lektur o trzech poziomach trudności. Lektura opowiadająca o bohaterskiej śwince wietnamskiej, pochodzącej z Pensylwanii, która uratowała życie swojej właścicielce, przeznaczona jest dla pociech, które dopiero poznają podstawowe litery. Sprawdzi się również dla dzieci, które znają już te litery oraz próbują składać z nich pierwsze słowa, zdania i starają się zrozumieć ich sens. Słowa użyte w książce pod tytułem "Lulu - świnia na medal. Książkożercy. Poziom A" są proste, zdań jest stosunkowo niewiele, po to, aby dziecko nie czuło się zniechęcone. Lektura świetnie sprawdzi się do prób samodzielnego czytania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna seria do nauki czytania
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo