Dobre bajki o tym, że wszystkie emocje są ważne

Autor:
Małgorzata Korbiel
Ilustracje:
Natalia Berlik
Wydawcy:
Świetlik (2025)
Wydawnictwo Kobiece Agnieszka Stankiewicz-Kierus
ISBN:
978-83-8371-585-8
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - Katalog centralny

Wszystkie emocje są tak samo ważne! Dzięki „Dobrym bajkom” dzieci dowiedzą się, czym sąemocje takie jak smutek, zazdrość, zaskoczenie, strach, szczęście, poczucie spełnienia, radość. Bohaterami książki są przedszkolaki, które mierzą się z różnymi sytuacjami – zarówno z przyjemnymi, jak i z trudniejszymi. Podczas lektury dzieci nauczą się, jak stawiać czoła wyzwaniom i przeszkodom oraz odkryją, że można je pokonać dzięki odwadze, wytrwałości i pomocy innych. Seria „Dobre bajki” to doskonała okazja do rozmów na ważne tematy, które mogą zainicjować rodzice, dziadkowie lub nauczyciele w przedszkolu. Wspólne czytanie wzmacnia rodzinne więzi i buduje u dziecka poczucie bezpieczeństwa. Te mądre opowiadania pomogą młodemu czytelnikowi lepiej zrozumieć i radzić sobie z własnymi emocjami. Książka „Dobre bajki o tym, że wszystkie emocje są ważne” pomoże dzieciom znaleźć słowa opisujące trudne uczucia, a także podsunie pomysły, jak radzić sobie ze zmartwieniami [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo