Elementarz:

czytamy metodą sylabową

Autor:
Wioletta Czekalewska
Wydawcy:
Wydawnictwo Książkowe IBiS Aleksander Nawrocki (2022-2024)
Wydawnictwo Ibis - Books (2021-2023)
Books
ISBN:
978-83-66729-74-2, 978-83-67498-38-8
978-83-68033-81-6
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
podręczniki
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań

Elementarz – czytamy metodą sylabową to książka przygotowana w oparciu o metodę symultaniczno-sekwencyjną (metodę sylabową) nauki czytania, dzięki której dzieci poznają alfabet i nauczą się pisać pierwsze litery, ale nie tylko… Można tu znaleźć również wiele innych ciekawych zadań, np. ilustracje, o których należy opowiedzieć, rebusy czy labirynty. Niektóre polecenia wymagają spostrzegawczości, inne dorysowania jakiegoś fragmentu, a jeszcze inne – pokolorowania. Do każdej litery alfabetu przyporządkowany jest rysunek i litery, których zapis należy starannie powtórzyć według wzoru, a także ilustracje z podpisami i zadania do wykonania. Kiedy pierwszoklasista pozna już wszystkie litery alfabetu, czekają na niego krótkie czytanki i kolejne zadania, dzięki którym w przyjemny sposób utrwali zdobytą wcześniej wiedzę.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo