Dobre i złe sekrety

Autor:
Elżbieta Zubrzycka
Ilustracje:
Andrzej Fonfara (1954-2020) ...
Wydawcy:
Legimi (2014-2021)
GWP Elżbieta Zubrzycka (2008-2021)
Gdańskie Wydawnictwo Psycholog (2008)
Wydane w seriach:
Bezpieczne Dziecko
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci
Dla Dzieci
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
Więcej informacji...
5.0

Część 1 : Dobre sekrety; Czy tajemnicy zawsze trzeba dotrzymać; Dobre sekrety przynoszą radość; Dobre sekrety to miłe niespodzianki. Trzymaj je w tajemnicy; Niektóre dobre sekrety są potrzebne i pomocne; Część 2 : Złe sekrety; Złe sekrety sprawiają przykrość; Złe sekrety powodują kłopoty i straty; Złe sekrety mogą być niebezpieczne; Możesz wiedzieć o czymś złym i bać się powiedzieć; Inne dzieci w sekrecie namawiają cię do złego. Nie słuchaj; Kto to jest skarżypyta?; Kiedy nie jesteś skarżypytą?; Odmawiaj uczestnictwa w złych zabawach; Źli dorośli czasem krzywdzą, okłamują i straszą dzieci; Część 3 : Sekrety w Internecie; Internet , uczy bawi i pomaga; Źli ludzie w intrenecie; Bezpieczne zawieranie znajomości w Internecie; Przestrzeganie przed bezpieczeństwem nie oznacza braku zaufania do ciebie; W intrenecie nie ma dobrych sekretó; Część 4 : Komu powiedzieć o złym sekrecie; Sprawdź czy odróżniasz dobre i ze sekrety; Drodzy Rodzice , Wychowawcy, Nauczyciele. [K]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetna książka, która porusza problem intymności dziecka, złego dotyku oraz innych bardzo ważnych problemów. Polecam
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Elżbieta Zubrzycka
Ilustracje:Andrzej Fonfara (1954-2020) Anna Błaszczyk Andrzej Fontara
Wydawcy:Legimi (2014-2021) GWP Elżbieta Zubrzycka (2008-2021) Gdańskie Wydawnictwo Psycholog (2008)
Serie wydawnicze:Bezpieczne Dziecko Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci Dla Dzieci
ISBN:978-83-60577-26-4 978-83-60577-27-1 978-83-60577-93-6 978-83-64565-28-1 978-83-64565-52-6 978-83-67665-08-7 978-83-60577-93-4
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza psychologia publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe savoir-vivre zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 37 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo