Tosia i Julek uczą się dzielić

Autor:
Magdalena Boćko-Mysiorska
Ilustracje:
Dorota Prończuk
Wydawcy:
Legimi (2023)
Dwukropek (2021-2023)
Wydawnictwo Juka-91 (2020)
Grupa MAC
Wydane w seriach:
Nie Tacy Sami
ISBN:
978-83-8141-204-9, 978-83-8141-754-9
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
3.7 (3 głosy)

Seria (Nie) tacy sami powstała z potrzeby serca – zarówno Autorki, jak i Wydawcy. Magdalena Boćko-Mysiorska - blog, świetna polska pedagożka, terapeutka, trenerka i blogerka, promotorka Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia Bez Przemocy stworzyła książki – i dla dzieci, i dla rodziców – jakich do tej pory nie było na polskim rynku. Nie tylko pokazujemy w nich emocje i ważne etapy w rozwoju dziecka – zawsze robimy to z uwzględnieniem jego wrażliwości sensorycznej.

W każdej książeczce towarzyszymy dwójce bohaterów – bliźniętom, Tosi i Julkowi, którzy są skrajnie różni i dlatego w tych samych sytuacjach reagują w różny sposób.

Kolejne sceny z żcyai bliźniaków - Tosi i Julka. Tym razem rodzeństwo uczy się dzielić.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Przedstawia zachowania, których niekoniecznie chcę uczyć dziecko, w życiu nie podpowiadałabym dziecku w literaturze, że można komuś sypnąć piaskiem w oczy, po co ten pomysł? Czemu ma to służyć...
  • Piękna wizualnie i merytorycznie ❤️
  • Jak każda z tej serii, porusza wielki dla maluszków problem, emocji, dzielenia się. Dodatkowe materiały dla rodziców. Polecam wszystkim
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo