Tosia i Julek uczą się dzielić

Autor:
Magdalena Boćko-Mysiorska
Ilustracje:
Dorota Prończuk
Wyd. w latach:
2020 - 2023
Wydane w seriach:
Nie Tacy Sami
ISBN:
978-83-8141-204-9, 978-83-8141-754-9
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
3.7 (3 głosy)

Seria (Nie) tacy sami powstała z potrzeby serca – zarówno Autorki, jak i Wydawcy. Magdalena Boćko-Mysiorska - blog, świetna polska pedagożka, terapeutka, trenerka i blogerka, promotorka Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia Bez Przemocy stworzyła książki – i dla dzieci, i dla rodziców – jakich do tej pory nie było na polskim rynku. Nie tylko pokazujemy w nich emocje i ważne etapy w rozwoju dziecka – zawsze robimy to z uwzględnieniem jego wrażliwości sensorycznej.

W każdej książeczce towarzyszymy dwójce bohaterów – bliźniętom, Tosi i Julkowi, którzy są skrajnie różni i dlatego w tych samych sytuacjach reagują w różny sposób.

Kolejne sceny z żcyai bliźniaków - Tosi i Julka. Tym razem rodzeństwo uczy się dzielić.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Przedstawia zachowania, których niekoniecznie chcę uczyć dziecko, w życiu nie podpowiadałabym dziecku w literaturze, że można komuś sypnąć piaskiem w oczy, po co ten pomysł? Czemu ma to służyć...
  • Piękna wizualnie i merytorycznie ❤️
  • Jak każda z tej serii, porusza wielki dla maluszków problem, emocji, dzielenia się. Dodatkowe materiały dla rodziców. Polecam wszystkim
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Magdalena Boćko-Mysiorska
Ilustracje:Dorota Prończuk
Wydawcy:Legimi (2023) Dwukropek (2021-2023) Dwukropek - Wydawnictwo Juka-91 (2021) Wydawnictwo Juka-91 (2020) Grupa MAC
Serie wydawnicze:Nie Tacy Sami
ISBN:978-83-8141-204-9 978-83-8141-754-9
Autotagi:audiobooki dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna nagrania opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 4 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo