7 zasad sukcesu według Mistrza Chuang Yao

Autor:
Maciej Stawicki
Wydawcy:
Legimi (2013)
Studio Astropsychologii (2013)
Janusz Nawrocki Spółka Komandytowa (2013)
Wydane w seriach:
Jeszcze lepsze jutro
ISBN:
978-83-7377-568-8, 978-83-7377-668-5
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
e-booki
3.0

Książka składa się z 7 nauk-przypowieści, które tworzą jedną kompletną całość opisującą zasady osiągania sukcesu. Przenosząc się w odległe Chiny poznasz te tajemnice bezpośrednio od Mistrza Chuang Yao. Wcielając się w rolę jego ucznia, wyruszysz wraz z nim w podróż i poprzez różne doświadczenia odkryjesz drogę do spełnienia. Teraz i Ty możesz skorzystać z dorobku wiedzy gromadzonej i strzeżonej od setek lat przez chińskich Mistrzów. Dzięki opowieściom bohatera dowiesz się, że warto skrupulatnie zmierzać do celu. Nic nie stanie Ci na drodze, jeżeli z pełną wiarą podejdziesz do realizacji swoich marzeń. Cokolwiek byś nie robił, zawsze osiągniesz sukces, jeżeli będziesz działał w zgodzie z samym sobą. Odkryj Mistrzowski sposób na lepsze życie.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Maciej Stawicki zafascynowany jest filozofią Dalekiego Wschodu. Z tego powodu zgłębia tajemnice tego regionu, a potem opisuje je w swoich książkach. Jedną z takich książek jest „7 zasad sukcesu według Mistrza Chuang Yao”, która została wydana w 2013 roku przez wydawnictwo Studio Astr­opsy­chol­ogii­. • Książka jest napisana w formie nauki, jaką otrzymywał narrator od Mistrza. Rozmawiają oni, a uczeń przyjmuje cenne rady, wskazówki i nauki. Przeżywają przy tym różne „przygody” np. zostają napadnięci przez uzbrojonych w noże mężczyzn. To też lekcja, nie tylko dla ucznia, ale też dla Mistrza, który pokazuje zalety tej sytuacji. Wszystko, co chcemy osiągnąć w życiu jest na wyciągnięcie ręki, o czym stara się przekonać Mistrz. Jest on przy tym bardzo spokojny, opanowany i pewny siebie, bije od niego niesamowita energia. Przy okazji sami powinniśmy się wyzbyć obaw, by móc w życiu osiągnąć wszystko co chcemy. To nasz umysł jest dla nas jedyną przeszkodą. Nie ma jednak złotego środka, czy jakiegoś sztywnego zachowania na to, by osiągnąć sukces. Każdy z nas indywidualnie musi do tego dotrzeć, ale ważne by zrozumieć, że nie osiąga się go za pomocą środków finansowych, czy uporu, ale przez racjonalność i pewność. • Książka jest krótka, ma nieco ponad 130 stron. Ma mały format, bardzo przyjemny swoją drogą. Każdy nowy rozdział zaczyna się osobną kartką z obrazkiem, a kończy podsumowaniem lekcji i małą ikonką. Estetycznie książka robi świetne wrażenie. • Minusem jest moim zdaniem podzielenie jej na tak wiele podrozdziałów. Historie często są spójne w każdej z lekcji, ale rozłączone na kilka mniejszych części. Jest to zbędny zabieg moim zdaniem. Poza tym często, gdy Mistrz mówi jego dialogi przechodzą w narrację, o czym trudno się nieraz zorientować. • Poza tym książka jest ciekawa i czyta się ją błyskawicznie. Temat moim zdaniem jest warty uwagi, może pomóc nam zrozumieć co robimy źle i jak można inaczej spojrzeć na pewne sprawy. • Książkę polecam tym, którzy lubią czytać o nowych rzeczach i chcą poznawać inne filozofie i sposoby życia. To krótka opowieść o naukach Mistrza, z której da się wynieść dla siebie cenne rady. Pamiętajcie jednak, że jest to tylko sugestia, a nie wytyczona ścieżka, którą każdy musi się poruszać.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo