Integracja sensoryczna

Tytuł oryginalny:
Answers to questions
Inne tytuły:
formularze, listy kontrolne i praktyczne narzędzia dla nauczycieli i rodziców
odpowiedzi na pytania zadawane przez nauczycieli
Autorzy:
Jane Koomar
Carol Stock Kranowitz
Stacey Szklut
Lynn Balzer-Martin ...
Tłumacz:
Katarzyna Bereda-Rosołek
Wydawcy:
Harmonia Universalis (2014-2022)
Grupa Wydawnicza Harmonia
Wydane w seriach:
Biblioteka SI
ISBN:
978-83-7744-089-6, 978-83-8309-111-2
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
publikacje fachowe
Więcej informacji...

Publikacja jest zbiorem bardzo przydatnych i praktycznych informacji potrzebnych do zrozumienia zaburzeń przetwarzania sensorycznego. Przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli i rodziców oraz osób, które na co dzień prowadzą zajęcia z dziećmi. Oprócz ważnych zagadnień teoretycznych na temat integracji sensorycznej w książce można znaleźć liczne formularze, listy kontrolne i tabele służące do wstępnych badań i wykrywania problemów z przetwarzaniem sensorycznym u dzieci w różnym wieku. Wszystkie formularze są do wielokrotnego wykorzystania (format i układ wygodny do kopiowania).
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:formularze, listy kontrolne i praktyczne narzędzia dla nauczycieli i rodziców odpowiedzi na pytania zadawane przez nauczycieli teachers ask about sensory integration, forms, checklists and practical tools for teachers and parents,
Autorzy:Jane Koomar Carol Stock Kranowitz Stacey Szklut Lynn Balzer-Martin Elizabeth Haber Deanna Iris Sava
Tłumacz:Katarzyna Bereda-Rosołek
Wydawcy:Harmonia Universalis (2014-2022) Grupa Wydawnicza Harmonia
Serie wydawnicze:Biblioteka SI
ISBN:978-83-7744-089-6 978-83-8309-111-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo