Dzwoneczek i uczynne wróżki

Inne tytuły:
Tinker Bell and the Great Fairy Rescue
Reżyseria:
Raymond Bradley
Kompozytor:
Joel McNeely
Scenariusz:
Bob Hilgenberg
Wydawca:
Galapagos
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...
4.0

Co zrobisz, gdy pewnego dnia zobaczysz wróżkę? Bądź świadkiem pierwszego spotkania Dzwoneczka z człowiekiem, choć wcale nie tym, o którym myślisz. Na długo przed poznaniem Wendy i Zaginionych Chłopców w filmie „Piotruś Pan”, Dzwoneczek spotkała Lizzy, małą dziewczynkę, która wierzyła w krainę wróżek i moc magicznego pyłku. Podczas letniej wizyty wróżek na kwiecistych łąkach po raz pierwszy stykają się dwa różne światy. Dzwoneczek zostaje uwięziony przez samotną dziewczynkę, która bardzo potrzebuje kogoś do zabawy. Gdy inne wróżki wyruszają na pomoc, Dzwoneczek podejmuje wielkie ryzyko narażając na niebezpieczeństwo zarówno siebie, jak i swoje przyjaciółki. „Dzwoneczek i uczynne wróżki” to opowieść poruszająca wyobraźnię, która swoją magią zaczaruje całą rodzinę. Być może nawet i ty uwierzysz w moc czarów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna seria bajek dla dzieci
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Tinker Bell and the Great Fairy Rescue
Reżyseria:Raymond Bradley
Kompozytor:Joel McNeely
Scenariusz:Bob Hilgenberg
Aktorzy:Natalia Jankiewicz Natalia Rybicka Tamara Arciuch Marcin Hycnar Mae Whitman Michael Sheen Lucy Liu
Wydawca:Galapagos
Autotagi:DVD filmy i seriale film i wideo
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo