Niezwykły świat zwierząt

Inne tytuły:
Niezwykły świat zwierząt Część 1
Narracja:
David Carling
Laura Strachan
Zdjęcia:
Steve Turner
Produkcja:
British Broadcasting Corporation
Lucy Bowden
Sean Christian
Kompozytor:
Will Slater
Lektorzy:
Magdalena Wójcik
Tomasz Krajewski
Scenariusz:
Karolina Jaszczuk
Wydawca:
Best Film (2005)
Autotagi:
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Przebojowy serial nie tylko dla dzieci. Uczy i bawi! „Niezwykły świat zwierząt” odkrywa przed widzami tajemnice codziennego życia zamieszkujących naszą planetę zwierząt. W serialu spotykamy słodkie maluchy – hipopotama, żyrafę, słonia, goryla, lwa, rekina, nosorożca, tygrysa, delfina, niedźwiedzia polarnego, szympansa, kangura i fokę - by wymienić tylko kilka! Ale „Niezwykły świat zwierząt” to nie jest zwykły serial - każdy odcinek to detektywistyczna zagadka! Zwierzęta pozostają pod czujnym okiem kamery, dzięki czemu widzowie odkrywają zaskakujące fakty dotyczące ich codziennego życia. W jednym z pierwszych odcinków poznajemy małego hipopotama Hugo, który mieszka w Zambii ze swoim zrzędliwym tatą i opiekuńczą mamą. Śledzimy jego zwykły dzień – od ulubionej gry w zapasy z przyjaciółmi, po spędzanie czasu z rodziną na brzegu rzeki i unikanie niebezpieczeństw. Odkryjcie z nami fascynujące historie z życia zwierząt, to będzie niesamowita przygoda!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo