Ciało człowieka

Tytuł oryginalny:
Awesome human body science experiments for kids
Autorzy:
Olena Kerek
Dante Kerek
Galen Kerek
Tłumacz:
Marek Czekański
Wydawca:
Państwowe Wydawnictwo Naukowe (2025)
Wydane w seriach:
Wspaniałe Eksperymenty dla Dzieci
ISBN:
978-83-01-23792-9
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje popularnonaukowe

40 zabawnych doświadczeń pozwalających zrozumieć, jak działa ludzkie ciało i jego układy fizjologiczne Każde samodzielnie wykonane doświadczenie pozwala na zdobycie praktycznej wiedzy, w przeciwieństwie do teorii i opisów zawartych w podręcznikach. Taka jest podstawowa idea systemu dydaktycznego STEAM – od angielskich słów: science, technology, engineering, art. i mathematics, oznaczających: nauki ścisłe i przyrodnicze, technologię, inżynierię, sztukę i matematykę. Wspólną cechą tych dziedzin jest twórczość, dlatego system ten zakłada ich nauczanie we wzajemnych powiązaniach. W systemie STEAM dokonywanie odkryć wynika z zadawania pytań. Ludzie stawiali sobie ich bardzo wiele, chcąc się dowiedzieć, jak funkcjonuje ciało człowieka. Dzięki ciężkiej pracy badaczy wiemy dziś sporo (choć nie wszystko) o działaniu ludzkich organizmów. Teraz i wy możecie posiąść tę wiedzę, jeśli jesteście gotowi do nauki! Opisane w tej książce doświadczenia łączą elementy nauk przyrodniczych ze znajomością technologii, inżynierii, sztuki i matematyki. Ułożone są od najłatwiejszych do najtrudniejszych. Możesz je wykonywać w dowolnej kolejności, wybierając te, które wydają ci się najzabawniejsze lub najciekawsze.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo