Nic bez ryzyka

Tytuł oryginalny:
Nothing ventured
Autor:
Jeffrey Archer
Tłumacz:
Danuta Sękalska ...
Lektor:
Filip Kosior
Wydawcy:
Legimi (2020-2023)
Dom Wydawniczy Rebis (2019-2023)
ebookpoint BIBLIO (2020)
Wydane w seriach:
William Warwick
Audiobook
Audiobook - Rebis
ISBN:
978-83-8188-128-9, 978-83-8188-178-4
978-83-8188-205-7, 978-83-8188-794-6
Autotagi:
audiobooki
beletrystyka
CD
dokumenty elektroniczne
druk
MP3
powieści
proza
Więcej informacji...
2.7 (3 głosy)

William Warwick zawsze chciał być policjantem. Po ukończeniu uniwersytetu wbrew oczekiwaniom ojca, cenionego adwokata, wybiera zawód, który w pełni go ukształtuje. Zaczyna od służby w rewirze pod czujnym okiem konstabla Freda Yatesa, a potem trafia do Scotland Yardu, gdzie bierze udział w swoim pierwszym poważnym śledztwie w sprawie kradzieży bezcennego płótna Rembrandta z Fitzmolean i przy tej okazji zakochuje się w Beth, asystentce w dziale badań muzeum, która skrywa mroczną tajemnicę. Czy William poradzi sobie z nowymi wyzwaniami? Odpowiedź znajduje się na kartach tej błyskotliwej, wartko się toczącej i podszytej doskonałym dowcipem powieści. Jak pamiętają wszyscy wielbiciele "Kronik Cliftonów", postać Williama Warwicka stworzył Harry Clifton - teraz Jeffrey Archer pozwala mu żyć własnym życiem, otwierając tym samym nowy cykl, w którym nie zabraknie fascynujących śledztw, niespodziewanych zwrotów akcji, spektakularnych zwycięstw i prawdziwych dramatów. [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Totalna klapa Scotland Yardu • Po przeczytaniu sagi o rodzinie Cliftonów, sięgnęłam z ciekawością po "Nic bez ryzyka". Zachęciła mnie zapowiedź, że w tej książce Archer opisuje dzieje detektywa Warwicka, o którym w swych bestselerowych powieściach pisał Henry Clifton... • Im głębiej w tekst, tym bardziej byłam zaskoczona nieudacznictwem brytyjskiego wymiaru sprawiedliwości. • papla Młody detektyw opowiadający dokładnie o śledztwie swojej dziewczynie (o której tak naprawdę niewiele wie). • Muzeum Artefaktów Antycznych, bada jedną monetę, przekazaną przez fałszerza i wydaje opinię autentyczności pozostałych siedemnastu tysięcy monet. • Doświadczony sędzia skazujący przestępcę na najmniejszy wymiar kary, pomimo przeświadczenia o jego winie, tylko dlatego, że ten ostatni przekazuje muzeum obraz Rubensa. • Na koniec wspomniany przestępca, złodziej dzieł sztuki, mówi szeptem detektywowi, że przekazany obraz jet fałszywy, a oryginał cały czas wisi w jego domu.../papla • Gdybym była szefem Scotland Yardu, podałabym Archera do sądu o zniesławienie.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Jeffrey Archer
Tłumaczenie:Danuta Sękalska Danuta Sękalska-Wojtowicz
Lektor:Filip Kosior
Wydawcy:Legimi (2020-2023) Dom Wydawniczy Rebis (2019-2023) ebookpoint BIBLIO (2020)
Serie wydawnicze:William Warwick Audiobook Audiobook - Rebis
ISBN:978-83-8188-128-9 978-83-8188-178-4 978-83-8188-205-7 978-83-8188-794-6
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza reprodukcje zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 22 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo