Kolorowy potwór idzie do przedszkola

Tytuł oryginalny:
Monstruo de Colores va al cole
Autor:
Anna Llenas
Tłumaczenie:
Zofia Raczek
Jowita Maksymowicz-Hamann
Wydawcy:
Wydawnictwo Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja (2018-2020)
Mamania Anna Zdrojewska-Żywieck (2018-2020)
Grupa Wydawnicza Relacja
ISBN:
978-83-66577-46-6
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
4.3 (3 głosy)

Kolorowy potwór wie już wszystko o uczuciach, ale teraz przychodzi czas, aby zmierzyć się z czymś zupełnie nowym: z przedszkolem! Pierwszy dzień będzie bardzo ekscytujący: nowe miejsce, nowi koledzy, nowa pani, nowe zajęcia. Czy sobie poradzi? No pewnie! Czy będzie chciał chodzić do przedszkola? No pewnie! A jego opiekunka? Niekoniecznie… Prosta i zabawna historia, która pomoże najmłodszym dzieciom w adaptacji przedszkolnej. [https://www.platon.com.pl/pl/kolorowy-potwor-idzie-do-przedszkola/produkt-663836947]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Prosta książka, która przybliża dzieciom jak wygląda dzień w przedszkolu
  • Fajna, prosta, kolorowa książeczka, która przybliża dzieciom aktywności w przedszkolu
  • Kolorowy potwór skradł serce dziecka. Krótka, ciekawa i zabawna historia dla przedszkolaków.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo