Na dzielenie sposób nowy, samo wchodzi ci do głowy:

łatwa nauka dzielenia

Autor:
Adrian Markowski
Ilustracje:
Dariusz Wójcik
Wydawcy:
Prószyński Media (2020)
Prószyński i Spółka (2020)
Legimi (2020)
ebookpoint BIBLIO (2020)
ISBN:
978-83-8069-975-5, 978-83-8169-329-5
978-83-8295-235-3
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
poezja
publikacje dydaktyczne
wiersze

Doskonały pomysł dla rodziców, którzy chcą, aby ich dzieci szybko opanowały dzielenie. Nie tylko tabliczka mnożenia, ale i dzielenia może sama wchodzić do głowy! Pomogą w tym zabawne, wpadające w ucho wierszyki, które pozostają w głowach uczniów. Dzięki błyskotliwym skojarzeniom pozwalają łatwo i bez wysiłku nie tylko nauczyć się tabliczki dzielenia w zakresie do 100, ale także zrozumieć, czym jest dzielenie i dlaczego nie musi sprawiać najmniejszych kłopotów. Pomoc dydaktyczna, zawierająca dowcipne wierszyki i pełne humoru ilustracje, sprawi, że dziecko będzie uczyło się z radością, a rodzicom da gwarancję, że ich pociecha nie pomyli się w dzieleniu przy szkolnej tablicy. Skuteczności metody dowiodła poprzednia publikacja autora - "Na tabliczkę sposób nowy, sama wchodzi ci do głowy". Adrian Markowski - pisarz i poeta, autor tomu opowiadań "Sąsiady" (zekranizowanego przez Grzegorza Królikiewicza), tomiku piosenek "Niebo nad Caryńską" oraz książki dla dzieci "Na tabliczkę sposób nowy, sama wchodzi ci do głowy", dziennikarz, redaktor i tłumacz, przez całe życie zawodowo związany ze słowem pisanym. Mieszka w Warszawie.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo