Jak wyjść ze spirali depresji

Inne tytuły:
proste działania poprawiające nastrój i motywację oraz pomagające zbudować życie, jakiego pragniesz
poradnik dla nastolatków
Autor:
Amy Mezulis
Tłumacz:
Marta Kapera
Redakcja:
Artur Kołakowski
Wydawca:
Edra Urban Partner (2024)
ISBN:
978-83-68527-12-4
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - Katalog centralny

Depresja to coraz częściej część nastoletniego życia. Zmiany klimatyczne. Cyberprzemoc. Pandemia. Wojna. Nie wspominając o wymaganiach w szkole, mediach społecznościowych, trudnych relacjach z rówieśnikami, oczekiwaniach rodziców i presji, presji, presji. We współczesnym świecie życie nastolatka jest bardzo stresujące. A jeśli ten nastolatek ma depresję, może poczuć się całkowicie przytłoczony. Jeżeli trudno ci znaleźć motywację do działania, czujesz silny smutek lub lęk, pamiętaj, że z tymi problemami zmaga się znacznie więcej osób. Dobra wiadomość jest taka, że mamy narzędzia, których możesz użyć, aby wyjść ze spirali depresji i znowu poczuć się lepiej. Być może nie zmienisz świata wokół siebie, ale możesz zmienić sposób, w jaki na niego reagujesz. Ten wciągający poradnik, napisany przez psycholożkę kliniczną, specjalizującą się w zdrowiu psychicznym nastolatków, oferuje szereg wskazówek, ćwiczeń i innych aktywności, które pomogą Ci pobudzić motywację, poprawić samopoczucie i przekształcić destrukcyjne myśli i zachowania w pozytywne nastawienie i działania [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo