Czego cię nie nauczą w Harvard Business School:

praktyczne porady legendarnego biznesmena

Tytuł oryginalny:
What they don't teach you at Harvard Business School
Autor:
Mark H. McCormack (1930-2003)
Tłumacz:
Urszula Ruzik-Kulińska
Wydawcy:
Znak Litera Nova (2025)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
ISBN:
978-83-8367-808-5
Autotagi:
druk
książki
poradniki
zarządzanie
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny

Niezależnie od tego, czy chodzi o sfinalizowanie transakcji, zmotywowanie pięciotysięcznej armii sprzedawców czy negocjacje w cztery oczy – niezmiennym fundamentem sukcesu w biznesie są relacje międzyludzkie. To nie jest książka pełna akademickich teorii. To zbiór zasad, które rządzą prawdziwym światem biznesu, gdzie decyzje trzeba podejmować szybko, a stawką są wielkie pieniądze i reputacja. Lektura obowiązkowa dla menedżerów, liderów i przedsiębiorców, którzy chcą sięgać po więcej i wzmacniać swoją pozycję na rynku.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo