Elementarz

Inne tytuły:
literki, czytanki, kolorowe ilustracje
metoda sylabowa
Autorzy:
Marta Berowska
Stanisław Jachowicz (1796-1857)
Józef Czechowicz (1903-1939)
Wróblik ...
Wydawca:
Wydawnictwo Dragon (2020-2023)
Wydane w seriach:
Dragon Edukacja
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe
Więcej informacji...

Elementarz jest przeznaczony dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i stanowi bezcenną pomoc przy szybkiej i skutecznej nauce czytania. Początkowe rozdziały książki przeznaczone są do nauki pojedyńczych liter, dwuznaków oraz sylab, w dalszej częśći znajdują się proste czytanki, dzięki którym dziecko szybko nauczy sie płynnie czytać. Kolorowe i zabawne ilustracje są dodatkowym atutem elementarza, co uczyni naukę czytania jeszcze przyjemniejszą. [empik].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:literki, czytanki, kolorowe ilustracje metoda sylabowa
Autorzy:Marta Berowska Stanisław Jachowicz (1796-1857) Józef Czechowicz (1903-1939) Wróblik Bronisława Ostrowska (1881-1928) Małgorzata Szewczyk
Ilustracje:Daria Brzezińska Agata Czerska Marcin Minor Tomasz Pląskowski Aleksandra Michalska-Szwagierczak Ewa Sosnowska
Wydawca:Wydawnictwo Dragon (2020-2023)
Serie wydawnicze:Dragon Edukacja
ISBN:978-83-8172-423-4 978-83-8172-424-1 978-83-8274-338-8 978-83-8274-339-5 978-83-8172-423-4 978-83-8172-424-1 978-83-8274-339-5
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo