Japoński w obrazkach:

słownik, rozmówki, gramatyka

Autor:
Linda Czernichowska-Kramarz
Wydawca:
Edgard jezykiobce.pl (2020-2024)
ISBN:
978-83-66237-89-6, 978-83-67212-26-7
Autotagi:
druk
książki
kursy
podręczniki
publikacje dydaktyczne

"Japoński w obrazkach. Słówka, rozmówki, gramatyka" to kurs leksykalno-gramatyczny na poziomie podstawowym z ilustracjami. Wydanie przeznaczone jest dla osób chcących utrwalić poznane słownictwo lub dla tych, którzy rozpoczynają naukę języka japońskiego. Książka pozwoli nauczyć się 1000 najpotrzebniejszych słów. Poszczególne wyrazy ułożone są w tematycznych słowniczkach obrazkowych. Dzięki podanym zwrotom zapamiętasz rozmówki potrzebne do codziennej komunikacji w języku japońskim. Dzięki metodzie skojarzeń, szybko opanujesz podstawowe pojęcia. Z pomocą licznych przykładów opanujesz podstawy gramatyki, a korzystając ze wskazówek w rozdziale poświęconym fonetyce nauczysz się zasad poprawnej wymowy. Ćwiczenia leksykalne pozwolą utrwalić wiedzę, a dołączony klucz odpowiedzi umożliwi sprawdzenie umiejętności. Ucząc się języka, symboli i pojęć charakterystycznych dla Kraju Kwitnącej Wiśni, poznasz kulturę i tradycję Japonii.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo