Tajemnice hoteli Dubaju

Autor:
Marcin Margielewski
Wydawcy:
Wydawnictwo Pruszyński Media (2020-2021)
Prószyński i Spółka (2020-2021)
Legimi (2020)
ebookpoint BIBLIO (2020)
Wydane w seriach:
Duże Litery
Duże Litery - Prószyński i S-ka
Autotagi:
druk
książki
literatura faktu, eseje, publicystyka
sprawozdania
Więcej informacji...
4.1 (16 głosów)

Nawet najbardziej luksusowe hotele mają swoje mroczne sekrety.

Przemilczana prawda o najdroższych hotelach świata.

W luksusowych hotelach Dubaju doba kosztuje fortunę. Zatrzymują się tam tylko najbogatsi. Zostawiają miliony, by zrealizować swoje fantazje i ukryć je przed światem. Teraz możesz poznać ich tajemnice.

Hotelowy konsjerż, czyli przedstawiciel najbardziej ekskluzywnej hotelowej obsługi. Jest jak współczesny dżin, musi być na każde skinienie swoich obrzydliwie bogatych gości i nie ma życzenia, którego nie spełni. Wszystko, co wydarzyło się w czterech ścianach luksusowego świata, ma w nich pozostać. A jeśli prawda wyjdzie na jaw?…

Marcin Margielewski poznał Samira, konsjerża jednego z najdroższych hoteli w Dubaju, który zdradził jego pilnie strzeżone tajemnice. W tym zawodzie stawką są bajecznie wielkie pieniądze, a czasami… ludzkie życie.

Jakie sekrety skrywają najbogatsi ludzie świata? Co skrywają prestiżowe hotele? Jak spędzić najdroższe wakacje życia, nie wydając ani grosza?

Marcin Margielewski - karierę zaczynał jako dziennikarz radiowy, prasowy i telewizyjny, pracując dla mediów, takich jak "Maxim", "CKM", "Super Express", Gazeta.pl, TVP czy Polsat Café. Przez dziesięć lat podróżował, mieszkając między innymi w Wielkiej Brytanii, Dubaju, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. Był dyrektorem kreatywnym kilku światowych marek. Autor bestselerowych książek: "Jak podrywają szejkowie" (2019), "Była arabską stewardesą" (2019) i "Zaginione arabskie księżniczki" (2020).

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo dobra książka szybko się czyta ciekawa, wciągająca już od pierwszych stron. Nieco mocne sceny
  • Naiwna. Uboga językowo. Momentami zupełnie niepotrzebnie wulgarna.
  • Opowiada o tym, co można kupić, gdy dysponuje się sporą gotówką. W niektórych momentach zbyt dobitnie opisane, ale dobrze, ze takie książki tez powstają.
  • Autor znawca arabskiego świata, piszący książki na pograniczu literatury pięknej i literatury faktu , zaprasza czytelnika do Dubaju, turystycznej mekki, gigantycznego ośrodka transakcyjnego , raju dla krezusów i miasta , gdzie większość mieszkańców to obcokrajowcy. Jest to miasto z rozbudowaną siecią hotelową, w której najtańszy nocleg kosztuje kilkaset dolarów za noc, ale świadczącą usługi wszelkie , o najwyższym standardzie światowym. • A hotele skrywają wiele tajemnic, często szokujących , graniczących z przekroczeniem prawa. Autor przedstawia hotel Al Jannah, a opowiada o nim konsjerż Samir. • POLECAM tę trzymającą w napięciu lekturę , z bohaterem z pasją opowiadającym o świecie ociekającym złotem i pieniądzem, ale też świecie bardzo "brudnym".
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Marcin Margielewski
Lektor:Marcin Popczyński
Wydawcy:Wydawnictwo Pruszyński Media (2020-2021) Prószyński i Spółka (2020-2021) Legimi (2020) ebookpoint BIBLIO (2020)
Serie wydawnicze:Duże Litery Duże Litery - Prószyński i S-ka
ISBN:978-83-8169-306-6 978-83-8169-428-5 978-83-8169-973-0 978-83-8169-983-9 978-83-8234-002-0 978-83-8234-162-1
Autotagi:audiobooki beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki książki literatura literatura faktu, eseje, publicystyka literatura stosowana nagrania sprawozdania wielka czcionka zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo