Rybka Klara chce mieć przyjaciela:

książka o smutku

Autor:
Zenon Łapka
Ilustracje:
Małgorzata Detner
Wydawcy:
Legimi (2024)
Wydawnictwo Zielona Sowa (2020-2024)
ISBN:
9788382997125, 978-83-8154-534-1
Autotagi:
audiobooki
beletrystyka
dokumenty elektroniczne
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0

Rybka Klara się nie uśmiecha, nie pluska wesoło w wodzie. Jest smutna, bo nie ma się z kim bawić. Rybka bardzo potrzebuje przyjaciela. Przyjaciel nie pozwoli Matyldzie się smucić.

Audiobook dla najmłodszych słuchaczy o SMUTKU – kiedy i dlaczego go czujemy i co albo kto pomoże nam go przegonić.

Szukaj pozostałych tytułów z serii, która pozwoli lepiej zrozumieć dzieciom skomplikowany świat emocji! Audiobooki o Chomiku Zenku, Rybce Klarze, Mopsie Heniu i Kocie Gustawie są idealnym pretekstem do rozmowy o tym, jak czuje się maluch, gdy jest wesoły, smutny, zdenerwowany albo gdy się boi. Rodzic może wspólnie z dzieckiem zastanowić się jakie sytuacje wywołują te uczucia i jak sobie z nimi poradzić.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna książeczka przybliżającą temat smutku i znaczenia przyjaciół w naszym życiu. Polecam
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo