Co jeśli się zgubię?:

jak zachować się w tłumie

Tytuł oryginalny:
Ich geh doch nicht verloren!
Autor:
Dagmar Geisler
Tłumacz:
Magdalena Jałowiec-Sawicka
Wydawca:
JEDNOŚĆ dla dzieci (2020)
Wydane w seriach:
Ja i Moje Emocje
Jedność dla Dzieci
ISBN:
978-83-8144-132-2
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0

Książka ta w przystępny sposób pokazuje dzieciom, jak zachować się w tłumie. Cóż, czasami, mimo podjętych środków ostrożności, dziecko może stracić z oczu opiekunów i zwyczajnie się zgubić! Taka sytuacja dla nikogo nie jest przyjemna, ale dzięki 6 regułom opisanym w tej książce każde dziecko poradzi sobie z nią bez trudu! I, co jeszcze ważniejsze, będzie wiedziało, jak unikać podobnych zagrożeń. Żywe i bliskie rzeczywistości kolorowe ilustracje zachęcają dzieci do rozmowy na ważne tematy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Rewelacyjna pozycja w charakterze atrakcyjnego opowiadania dla małego odbiorcy, zawierająca prosty, czytelny, króciutki poradnik z odniesieniami przeznaczonymi już wyłącznie dla rodziców. • Synek uwielbia i identyfikuje się z bohaterami i sytuacjami większości książek z serii, opowiadania i ilustracje niezwykle silnie na niego oddziałują. Przedstawione zasady dotyczące zachowania się sytuacji zagubienia się są mądre i w pełni do zaakceptowania i wdrożenia.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo