Tupcio Chrupcio dbam o zęby

Autorzy:
Marco Campanella
Anna Casalis
Tłumacz:
Eliza Piotrowska
Wydawca:
Wydawnictwo Wilga (2010-2013)
Wydane w seriach:
Wychowanie przez Czytanie
Topo Tip
ISBN:
978-83-259-0178-3, 978-83-259-0730-3
Autotagi:
beletrystyka
druk
4.0 (2 głosy)
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książkę czytałam 4 letniemu wówczas synkowi - był zainteresowany i przejęty historią, dyskusja po jej przeczytaniu (kilkukrotnym) była konstruktywna:) Okazało się, że nie tylko jego mama pilnuje mycia ząbków synka, i naprawdę można mieć problemy, jeśli się tego nie robi i je za dużo słodkości... Ogólnie - cała seria o Tupciu jest wg. mnie rewelacyjna dla dzieci małych, 3-5, może 6-letnich. Jeśli rodzic zauważy, że dzieciak ma z czymś problem, czegoś się boi, a nie mówi o tym, warto poszukać książeczki o Tupciu traktującej o danej sprawie. Widziałam na swoim synku, że go poszczególne tematy naprawdę zajmowały, np. początki w przedszkolu, i pozytywniej podchodził do tematu. Chyba poczuł, że nie jest sam z takim problemem na tej planecie:)
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo