The lost backpack

Inne tytuły:
Zaginiony plecak
Autor:
Bulent Akman
Ilustracje:
Zuza Wollny
Zuzanna Wollny
Przy współpracy:
Karolina Jekiełek
Tłumacz:
Ewa Norman
Redakcja:
Ewa Norman
Karolina Jekiełek
Wydawca:
Edgard Mariusz Jachimczuk (2019)
Wydane w seriach:
Czytam Po Angielsku
Czytam Po Angielsku. Level 1, Adventure Story
ISBN:
978-83-66053-70-0
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
podręczniki
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań

The Lost Backpack/Zagubiony plecak to historia Sida, który mieszka z rodzicami i ukochanym pieskiem Mardym. Sid codziennie pakuje swój ulubiony zielony plecak i wyrusza do szkoły. Do przebycia ma sporą odległość - do szkoły dojeżdża tramwajem, a potem metrem. Pewnego dnia zasypia w drodze, a kiedy wysiada z tramwaju, czuje że coś jest nie tak… Książeczki z serii Czytam po angielsku to nie tylko wciągająca lektura, ale także wyjątkowy materiał edukacyjny, który pomoże dziecku oswoić się z językiem angielskim, ułatwi przyswajanie go w naturalny sposób i zwiększy motywację do dalszej nauki. To przyjemność czytania połączona z nauką.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo