Jak wreszcie zacząć mówić w języku obcym?:

dla wszystkich, którzy stracili nadzieję

Autor:
Agnieszka Bolikowska
Wydawca:
Wydawnictwo Pascal (2019)
ISBN:
978-83-8103-522-4
Autotagi:
druk
książki
poradniki
1.0

Odważ się mówić w języku obcym! Odkryj siłę slow learning, nauki w twoim rytmie! Poznaj sposoby, dzięki którym wykorzystasz swoją wiedzę w codziennych rozmowach! To koło ratunkowe dla tych, którzy od wielu lat próbują się nauczyć języka obcego. Trzymasz w ręku poradnik o tym, jak pozbyć się wstydu przed mówieniem i popełnianiem błędów. Dzięki tej książce poznasz doświadczenia innych ludzi w przełamywaniu wewnętrznych blokad, a co najważniejsze - zagłębisz się w autorską metodę uczenia dorosłych 6 ‘o’ Method®, opatentowaną w krajach Unii Europejskiej. Dzięki niej: odczarujesz języki obce, przestaniesz traktować język jako zbiór sztywnych zasad gramatycznych, znajdziesz dobrego nauczyciela i native speakera, pokonasz bariery językowe, wykorzystasz swoją wiedzę w praktyce, odkryjesz, jaką rolę w uczeniu języka odgrywa… gotowanie. Tego nie dowiesz się w szkole! Pozbądź się kompleksów, otwórz się na nowe doświadczenia oraz innych ludzi. Przekrocz nie tylko barierę mówienia w języku obcym, ale także odmień swoje życie!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Reklama szkoły językowej autorki. Nic nie wnosząca lektura.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo