Jak wreszcie zacząć mówić w języku obcym?:

dla wszystkich, którzy stracili nadzieję

Autor:
Agnieszka Bolikowska
Wydawca:
Wydawnictwo Pascal (2019)
ISBN:
978-83-8103-522-4
Autotagi:
druk
książki
poradniki
1.0

Odważ się mówić w języku obcym! Odkryj siłę slow learning, nauki w twoim rytmie! Poznaj sposoby, dzięki którym wykorzystasz swoją wiedzę w codziennych rozmowach! To koło ratunkowe dla tych, którzy od wielu lat próbują się nauczyć języka obcego. Trzymasz w ręku poradnik o tym, jak pozbyć się wstydu przed mówieniem i popełnianiem błędów. Dzięki tej książce poznasz doświadczenia innych ludzi w przełamywaniu wewnętrznych blokad, a co najważniejsze - zagłębisz się w autorską metodę uczenia dorosłych 6 ‘o’ Method®, opatentowaną w krajach Unii Europejskiej. Dzięki niej: odczarujesz języki obce, przestaniesz traktować język jako zbiór sztywnych zasad gramatycznych, znajdziesz dobrego nauczyciela i native speakera, pokonasz bariery językowe, wykorzystasz swoją wiedzę w praktyce, odkryjesz, jaką rolę w uczeniu języka odgrywa… gotowanie. Tego nie dowiesz się w szkole! Pozbądź się kompleksów, otwórz się na nowe doświadczenia oraz innych ludzi. Przekrocz nie tylko barierę mówienia w języku obcym, ale także odmień swoje życie!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Reklama szkoły językowej autorki. Nic nie wnosząca lektura.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo